Inhuur secretaresse
Inhuur secretaresse / administratief medewerker
Heeft u een eenmalige klus of wilt u iemand inhuren die u meer structureel kan ondersteunen bij uw alledaagse werkzaamheden? Of wilt u iemand inhuren die een paar uur per week wat administratieve werkzaamheden kan verrichten? Dan bent u bij mij aan het juiste adres.
Onderstaande taken kan ik voor u uitvoeren:
* Complex agendabeheer
* Beheer mailbox(en)
* Sorteren en verwerken van in- en uitgaande post
* Telefoonverkeer verzorgen
* Zakelijke correspondentie
* Organiseren en voorbereiden van vergaderingen
* Notuleren
* Geluidsbanden uitwerken
* Bewaken van actiepunten
* Corrigeren en opmaken van teksten
* Maken van presentaties met PowerPoint
* (Adres)bestanden beheren
* Archiveren
* Bijhouden van de voorraad
Secretaresse / administratieve ondersteuning op afstand
Indien u geen werkplek heeft voor een secretaresse / administratief medewerker maar wel de behoefte heeft aan ondersteuning, dan is het inhuren op afstand de ideale oplossing. Ik werk dan vanuit mijn eigen kantoor.
Voordelen van inhuur op afstand
- Besparing op de kosten van een werkplek en op de personeelskosten.
- Geen geld kwijt aan werving- en selectiebureaus.
- Verlaging van de werkdruk, omdat u een deel kunt uitbesteden.
U krijgt een professionele, ervaren, nauwkeurige en toegewijde secretaresse. En ik ben inzetbaar wanneer u het wenst.
Spoed!!!
Heeft u een spoedklus, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met mij op. Ik kan dan op uw kantoor of vanuit mijn eigen kantoor spoedwerkzaamheden voor u verrichten
Mobiel 06 – 36 41 03 77
info@snbd.nl