Inhuur secretaresse

SNBD-50
Inhuur secretaresse / administratief medewerker

 

Heeft u een eenmalige klus of wilt u iemand inhuren die u meer structureel kan ondersteunen bij uw alledaagse werkzaamheden? Of wilt u iemand inhuren die een paar uur per week wat administratieve werkzaamheden kan verrichten? Dan bent u bij mij aan het juiste adres.

Onderstaande taken kan ik voor u uitvoeren:

* Complex agendabeheer

* Beheer mailbox(en)

* Sorteren en verwerken van in- en uitgaande post

* Telefoonverkeer verzorgen

* Zakelijke correspondentie

* Organiseren en voorbereiden van vergaderingen

* Notuleren

* Geluidsbanden uitwerken

* Bewaken van actiepunten

* Corrigeren en opmaken van teksten

* Maken van presentaties met PowerPoint

* (Adres)bestanden beheren

* Archiveren

* Bijhouden van de voorraad

Secretaresse / administratieve ondersteuning op afstand

Indien u geen werkplek heeft voor een secretaresse / administratief medewerker maar wel de behoefte heeft aan ondersteuning, dan is het inhuren op afstand de ideale oplossing. Ik werk dan vanuit mijn eigen kantoor.

Voordelen van inhuur op afstand

  • Besparing op de kosten van een werkplek en op de personeelskosten.
  • Geen geld kwijt aan werving- en selectiebureaus.
  • Verlaging van de werkdruk, omdat u een deel kunt uitbesteden.

U krijgt een professionele, ervaren, nauwkeurige en toegewijde secretaresse. En ik ben inzetbaar wanneer u het wenst.

Spoed!!!

Heeft u een spoedklus, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met mij op. Ik kan dan op uw kantoor of vanuit mijn eigen kantoor spoedwerkzaamheden voor u verrichten

Mobiel 06 – 36 41 03 77
info@snbd.nl